Geberıt'ten yardım ve destek

"Teslim et ve unut" yerine "eşlik et ve destek ol" anlayışı 

Şantiyedeki tesisatçılara tavsiyelerde bulunan bir Geberit satış temsilcisi

Geberit doğrudan şantiyede, telefonla veya çevrimiçi olarak, ticaret ve zanaat müşterilerimize günlük operasyonlarında değerli destek sağlar.

Çünkü Geberit olarak ürünlerimizin tüm yaşam döngüsünü çok önemseriz. Verimli montaj süreçleri, uzun vadeli güvenilirlik ve zamanında ürün temini, herhangi bir inşaat projesinin sürdürülebilir başarısını sağlamak için hayati bileşenlerdir.

Kapsamlı destek

Müşteri odaklı yaklaşımımız daima şirket kültürümüzün köklerindedir. Aslında Geberit'in başarısı, müşterilerimizin bize duyduğu sarsılmaz güvene dayanmaktadır. Bizim için müşterilerimizin başarısı, kısa vadeli satış rakamlarımızdan daha önemlidir,

bu nedenle Geberit, müşterilerine günlük işlerin inşaat ve işletme aşamalarında yardımcı olmak amacıyla kapsamlı hizmet ve destek yelpazesi sunar.

Sadece bir telefon kadar yakınınızda 

Müşteri hizmetleri ekibimiz tesisatçılara ve müşterilere tavsiyelerde bulunur

Sahadaki montajınızın tam olarak planlanmadığını düşünüyorsanız teknik danışmanlarımız müşteri hattı üzerinden yardıma hazırdır.
Destek merkezlerimizdeki vasıflı personel, Geberit ürünlerini her yönüyle bilir, bu nedenle ürünleriniz ne kadar eski olursa olsun size neredeyse her sorun için bir çözüm sunacak ideal pozisyondadır. Danışmanlarımız, sorununuzu telefonla çözmek için tesisinizdeki her ürüne göz atabilir.

Bu arada gömme rezervuarlar için 50 yıl yedek parça bulunabilirlik garantisi vardır. Bu mükemmel yedek parça temini, içinizin tamamen rahat olmasını garanti altına almak için sunduğumuz birçok servisten bir diğeridir.

Teknik saha servisi 

Geberit satış temsilcisi montajın doğru olup olmadığını kontrol eder.

Sorularınız varsa cevaplamaya hazırız.

Bir sıhhi tesisat uzmanı olarak bile, bazen bir projeyle ilgili veya ürünlerimizle ilgili teknik soruların yanıtlarını bulma konusunda yardımımıza ihtiyaç duyabilirsiniz. Teknik saha servis ekibimiz çeşitli yerel düzenlemeler konusunda çok bilgili olmanın yanı sıra sıhhi tesisat dünyasının teknik ve yapısal yönleriyle ilgili de engin bilgi birikimine sahiptir. Ekip üyelerimiz genellikle yüksek vasıflı sıhhi tesisat uzmanlarıdır ve inşaat sahalarındaki zorluklar ve gereksinimler konusunda oldukça bilgilidirler.

Her şantiye farklı olduğundan Geberit danışmanları önceliği yerinde servise verir. Bu, durumu analiz etmek ve çözüm önerilerinde bulunmak için müşterilerle birlikte çalışmalarına olanak tanır. Bu sayede Geberit, günlük sorunların uygun şekilde ve uzun vadeli etkiyle çözülmesini sağlar.

Geberıt denetimi ve onayı 

Montajların düzgün bir şekilde yapıldığından emin olmak için kontrol listeleri kullanılır

Teknik danışmanlarımız aynı zamanda talep üzerine tamamlanan montajlar üzerinde son denetimler yapar. Bu uzmanlar, şantiyedeki montajı tüm yönleriyle sistematik bir şekilde inceler. Gerektiğinde veya talep edilmesi halinde dikkat edilmesi gereken hususlar sizinle ortaklaşa ele alınacak ve gerekli önlemler görüşülecektir.

Montaj denetimi yalnızca kaynaklı, preslenmiş veya geçmeli bağlantıları (fittingler ve bileşenler) dahil olmak üzere monte edilen temiz su ve tahliye borularının değerlendirilmesini değil, aynı zamanda sesten ve yangından koruma yönetmeliklerine ilişkin bir tespiti de kapsar. Bu süreç, bina projesi için daha sonra resmi onay almayı kolaylaştırır.

Profesyoneller için araçlar ve uygulamalar 

Geberit Pro uygulamasıyla Geberit'in uzmanlığı her zaman bir tık uzağınızda.

Teknik saha servis ekibimize doğrudan ulaşamıyorsanız yardımımıza ihtiyaç duyduğunuzda çevrimiçi destek araçları, uygulamalar, telefon yardım hatları ve çağrı merkezi çözümlerimiz dahil olmak üzere çok sayıda başka kaynak da sunuyoruz.

Bunlar, sıhhi tesisat sistemlerinizin ve kurulumlarımızın montajı, bakımı ve servisi için etkileşimli destek sağlar.

Dijital araçlarımızı görüntüleyin

Benzer içerikleri keşfedin